Monday, April 4, 2011

JIKA DARAH HAID ANDA KELUAR TIDAK LAWAS...JANGAN BIARKANNYA BERTERUSAN...

Salam semua...

Apa khabar kawan2 dan juga sahabat2 semua...Kaknik harap semuanya sejahtera selalu disamping orang2 yg tersayang...ceria2kan diri sepertinya indahnya mentari di pagi ini...semoga begitulah jua hidup kita...Amin..

Hari nie Kaknik ada cerita baru...yaa...kepada sesiapa yg datang haid atau org putih kata 'period'...tetapi tidak lawas...bila mai haid jer keluarnya hitam2...tak ada darah merah yg keluar elok...itu menandakan hormon dlm badan kita tak stabil.

BIla hormon dlm badan tak stabil...mula le kerjanya nak naik angin...pantang ada salah sikit...dgn anak2 ke...dgn kawan2 ke...dgn sahabat2 ke...rasa nak marah jer...kita ni manusia biasa...kalau tanpa produk yg bagus dan suplement yg baik mana le nak ok...nama pun manusia...semakin hari usia semakin duk meningkat...badan pun duk semakin lemah...betul tak..?

Jadi...Kaknik ada produk bagus untuk anda semua...cubalah Beautisleep...ia boleh mengurangkan kolesterol dlm badan...sesiapa yg tinggi kolesterolnya boleh kurangkan makanan berlemak dan nasi...ada setengah org yg tinggi kolesterolnya pi jumpa doktor...makan ubat...tapi kurang hasilnya...so...jgn buang masa...cepat..cepat boleh cuba produk ni.

Jgn tunggu lama2 tau...banyak kebaikannya Beautisleep ni...jgn tunggu dah sakit baru nak ambil produk...jaga kesihatan kita dari awal tau...kalu tubuh dah sihat...barulah kita boleh jaga suami...anak2...buat kerja2 rumah...seterusnya merealisasikan semua impian kita...hehe...betultak...ni betul ni...Kaknik bukannya nak tipu tau...oyat yg betul saja tau...tak putar belit punya.

Jadi...mari kita sama2 mengamalkan produk ni...cuba baru tau kebaikannya...kalau tak cuba, kita tak tau...tak kenal maka tak cinta...bak kata pepatah tu...hehe..Kaknik rasa dah panjang lebar doh...jadi rasanya nak minta diri dululah yaa...hingga jupo lagi...ingat yaa jgn jemu ke sini tau...

P/S...ingat yaa...yg bulat takkan datang bergolek..yg pipih takkan dtg melayang ...jadi kita harus bijak berusaha semampu yg boleh...bukannya kuat berusaha tanpa menggunakan akal yg dikurniakan yg ESA.

No comments:

Post a Comment

Lagu-lagu Penyejuk Jiwa...

MusicPlaylist

Kolam Ikan Kaknik..SETIAP SEEKOR IKAN-IKAN INI ADALAH KEPUNYAAN 6 ORANG ANAK-ANAKKU...