Wednesday, June 2, 2010

NEIBAC5 MENGHILANGKAN KESAN BENGKAK DI DAHI SI COMEL

Salam semua..hai-hai..selamat ketemu lagi ..

Ingat ke lagi dengan Kaknik..takkan dah lupa kot..ingat budu ingat le Kaknik yea..hehe..

Harapan Kaknik semoga suksess selalu disamping tugas2 dan orang2 kesayangan.Jgn tension2 tau..produk nak bagi hilang tension ada kat Kaknik.

Nak tau ke tak...ada cerita baru tau..baru2 ni ada anak kawan Kaknik jatuh lalu terhantuk dahinya.Luka sikit dan yg tak cantiknya ada benjol kat dahinya.Alamak..!dah le anaknya perempuan..tengok,kan dah tak cantik..apa nak buat ni..fikir2 ooo ..teringat kat neibac 5.Lalu Kaknik pun spray kat dahinya..InsyaAllah boleh baik..macam tu la doanya.

Biasa la tu..budak2 bukannya boleh duduk diam macam kita kan.Apatah lagi ramai kawan2 ada..hepi le duk main.Tak ingat apa dah...seronok aje le..kalau lah kita pun boleh balik ke dunia budak2 yea..hehe.


Tapi tak sangka pulak benjol bulat besar macam bola tu boleh pulak hilang..hehe.Ibunya bagi tau 2 atau 3 harii kesan benjol tu dah hilang.Seronok le maknya..kalau tak rugi berapa ribu pulak tak tau le..ha la mana le tau pihak lelaki nanti turunkan harga ,dah kurang cantik le..benjol tu kat dahi pulak..tu pun kalau benjol tu tak hilang sampai dewasa ya.

Apa2pun kita ni kena terima anugerah dari Allah..jgn duk letak harga mahal2 pulak.Nak bagi kawin anak ke..nak jual anak..fikir le sendiri ye..hehe.

Untuk pengetahuan semua..tuan2,puan2 ya jgn lupa belilah Neibac5..sangat bagus untuk macam2 kegunaan.

Jgn lupa simpan 1 kat dalam rumah kita..senang jika nak guna benda dah ada..expiry datenya pun lama...tak soh dok takut deh..cuba try laa beli..tak ada effect apa utk kesihatan.Baik kanak2,muda,tua semuuua boleh guna.

Okey laa..cuba lah Neibac5..anda akan tau semua kelebihannya..rasailah kehebatannya.
Apa2 pun cuba baru boleh oyat kan..betul tak..?Cukup takat ni dulu hingga jumpa lagi..salam sayang utk semua yaa..dari Kaknik..jgn lupa jengok2 le..jeling2 tau kat blok Kaknik..tata.

2 comments:

  1. salam, saya ade kawan dahi dia benjol mase kecil sebab terhantuk. tapi umor dia dh 20 tahun lebih. agak2 berkesan jgak ke?

    ReplyDelete
  2. sme la , anak saudara sye terhantuk mse umur 11 , tp skrg dia umr 15 , msih ad lgi bengkak tu , blh ke guna ni ? berkesan tak ,

    ReplyDelete

Lagu-lagu Penyejuk Jiwa...

MusicPlaylist

Kolam Ikan Kaknik..SETIAP SEEKOR IKAN-IKAN INI ADALAH KEPUNYAAN 6 ORANG ANAK-ANAKKU...