Thursday, November 25, 2010

KENCING YANG TIDAK LAWAS...BEAUTISLEEP SANGAT MUJARAB UNTUK MEMULIHKANNYA

Salam semua...

Di pagi yang indah ini...Kaknik luangkan masa untuk mencoretkan sedikit kata nasihat buat sahabat2 dan kawan2 semua..harapan semoga sudi mengisi masa untuk menjenguk blog Kaknik ini...jgn jemu deh...

Kita semua tahu kan...cuaca pun tak menentu...sekejap hujan...sekejap panas...apalagi negeri2 di pantai timur...sekarang ni duk hujan...tentu sejuk kan..!tapi jgn leka pulak dgn air bah tu..banyak bahayanya...lintah dan air bah boleh membawa maut...terutamanya kanak2..

Bila cuaca sejuk...mula le sekejap2 nak gi kencing...rasa tak puas yaa...apa lagi bagi orang2 yang tidak lawas kencing tu...tapi must remember..jgn tahan bila nak kencing tau...ini akan meyebabkan terjadinya penyakit batu karang..cegah lebih baik dari merawat..

Baru2 ni ada laa seorang kawan Kaknik ...cuba makan Beautisleep...pah tu Kaknik pun tanya le macamana rasa...katanya kencingnya sungguh lawas...wow...memang bagus  yaa Beautisleep..tu katanya...bukanya satu penipuan...

Beautisleep kaya dengan Gaba...meningkatkan pengeluaran Hpm,ia adalah hormon yg penting dan kompleks..hormon ini amat penting utk setiap insan...ia dirembes keluar oleh kelenjar pituitari di otak kita..bila dah makin tua...pengeluarannya semakin duk menurun..jadi sebab tu lah duk jadi macam2 penyakit...kalu tak sir sakit...makanlah Beautisleep...InsyaAllah boleh membantu..

Beautisleep ni boleh menolong baiki rangkaian dan sel2 tubuh kita..ya kawan2 dan sahabat2...juga meningkatkan metabolisme...kalu duk sakit2,tak larat tu...hehe...macamana nak wat keja...kita ni banyak kejanya...mula le nak layan suami pun dah tak larat tau...betul tak...!sapa2 yg suka awet muda tu...Beautisleep adalah agen anti penuaan...kita kelihatan muda...bukan tu saja jah....bahkan rasa muuuda...

Jadi tunggu apalagi...amalkan Beautisleep hari ini...dan selamanya...jgn takut2...tak ada kesan sampingannya...Beautisleep adalah ekstrak bijirin saja...iaitu sebagai makanan jah...tak bahaya utk kita semua...nak tau mari cuba...!jom...jom...jom...!

Sesiapa yg tak amal tu..rugiii...!kalu nak untung...makan yaa...jgn tak makan...jgn lupa kena exercise sikit jah...bukannya susah ...sekadar lompat2 dalam rumah sudah laa...tu bagi orang yg malas jer...dan tak tau nak bersenamnya...tak payah gi jauh2...dalam rumah pun boleh...yaa kawan2 dan sahabat2...sampai jupo lagi...mari lagi ke bolg Kaknik deh...tata.

p/s....sekadar renungan...hiasilah alam kehidupan kita dengan kasih sayang...nescaya kita juga akan dilimpahi dengan kasih sayang...dahulukan fikiran dari emosi...jgn menyesal di kemudian hari...fikir baik2 yaaa.

No comments:

Post a Comment

Lagu-lagu Penyejuk Jiwa...

MusicPlaylist