Wednesday, December 29, 2010

AWAS...!!! KAUM WANITA PERLU WASPADA DENGAN SERANGAN CANDIDA ALBICANS YANG MENGAKIBATKAN PENYAKIT KEPUTIHAN

Salam semua...

Berjumpa lagi dengan kawan2 dan sahabat2 semua,Kaknik harap semuanya sihat dan ceria selalu juga dpt beramal ibadat dgn jayanya.

Macamana dgn cuti sekolah...seronok ya dpt berehat dari hantar ank2 ke sekolah...tapi pening kepala pulak dgn kerenah2 mrk yg sentiasa ada di rumah kan..! betul tak..?Apa2pun kita semestinya redha dgn apa yg kita hadapi...bertakwa padaNYA...sesungguhnya takwa itu adalah kekuatan iman.

Tapi...apakah ada di antara kawan2 dan sahabat2 semua yg hadapi masalah keputihan.Nak tau tak...? dlm badan kita ada bakteria Candida Albicans yg menyebabkan penyakit keputihan ni. Dah le pening kepala dgn ank2...ni tambah pula dgn penyakit kita sdn pulak.

Bakteria Candida Albicans tu akan mengakibatkan tempat sulit kita gatal.Bila dah gatal mulalah nak gosok, garu dan lain2...tempat sulit akan pedih dan sakit kalau terkena air.

Kita selalunya gi klinik...doktor akan bagi antibiotik, krim sapu dan ubat berbentuk segitiga utk dibubuh dlm ruang faraj. Macam tu lah, penyakit tu akan hilang utk beberapa hari...pah tu mai balik selepas beberapa hari berhenti dari makan antibiotik...masalah tu datang lagi...!!!  apa nak buat nih...!!!hei pening kepala la wei...!!!

Jadi Kaknik syorkan ambil Protecur100 dan Neibac5...InsyaAllah...penyakit ni akan hilang. Jika ambil produk ni serta merta akan hilang rasa gatal2 di tempat sulit tuh...!Keputihan pun akan berkurangan dan kulat Candida Albicans akan bertukar warna dari warna kuning kepada warna jernih...Alhamdulillah...dah baik.

Kita pun berasa lebih selesa dan dpt tidur dgn lena. Jadi tunggu apa lagi..!!! jgn buang masa..oder Protecur100 dan Neibac5...utk diri sdn dan juga kawan2  atau rakan2 sekerja...kita pun akan diberi pahala setelah membantu mrk...jika ingin menjalankan bisnes kecil2an pun boleh dgn menjadi agent,  kita akan dpt keuntungan yg lebih.

Cepat...!!! cepat...!!! jgn terlambat, menyesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya.

AWAS...!!!Kaum Wanita perlu takut dgn serangan ini...!!!

Tip...Sesungguhnya bekerjasama dlm menegakkan ketaatan kepada Allah dan ibadah yg khas seperti sembahyang, zikir,  sedekah dan lain2 memiliki kelebihan pahala serta kesan yg positif dlm kehidupan, samada di dunia mahupun di akhirat.

No comments:

Post a Comment

Lagu-lagu Penyejuk Jiwa...

MusicPlaylist