Wednesday, July 14, 2010

MALAS BANGUN PAGI..?? ADA PENAWARNYA...BACA

Salam semua...

Syukur Alhamdulillah pada Allah..dapatlah Kaknik menulis lagi di sini..harapan Kaknik agar semua sahabat2 sihat & ceria selalu.

Seandainya badan dah letih...kerja dari pagi sampai ke petang atau malam,semestinya malas nak bangun pagi...mengantuk,letih,tak larat dll lagi..apa lagi..tarik selimut...kbooom..tido le..hehe.

Tapi..sampai bila nak wat lagu nih...hai bangun pagi2..awal2 lagi..org kata murah rezeki..badan sihat..otak cerdas...betul kan..?

Ceria2 di pagi hari..hati pun lembut..jgn malas tau..macam tu lah baru dapat pangkat insan cemerlang...dunia jugak akhirat.

Mungkin tidak ramai sahabat2 yg macam ni kan?Apalagi bila hujan di pagi hari..lagi bessstnya...tidooo.

Kaknik nak bagi satu penawar utk sesiapa yg malas bangun pagi..nak tau apa dia..alif fa dal ya..jeng3...Beautisleep..semestinya akan hilang sikap malas utk bangun pagi...kenapa..tak percaya ke..?nak tau cuba ya kawan2.

Samada utk gi keja ke,utk gi kuliah ke,utk ke sekolah ke,atau sesiapa saja..ibu,bapa dll lagi..tak payah cerita lah kan..terutamanya pada kaum perempuan yg sudah semestinya memikul tanggungjawab yg banyak utk merealisasikan impian kini dan selamanya.

Beautisleep akan merawat dan merawat dan menyehatkan sel2 kulit di seluruh tubuh badan,menguatkan otot(smooth muscle) lalu menjadikan kita rasa rajin,sihat dan cergas.

So...jgn malu2..jgn segan2..cepat2 oder Beautisleep...good for today and for your future..sure..jgn lupa call kaknik..InsayaAllah, I'll do the best..!

Sampai jumpa lagi..daaa..jgn lupa call Kaknik tau.

*..sekadar renungan..Otak dikurniakan kepada kita oleh Allah S.W.T..utk membolehkan kita membezakan antara yg baik & tidak baik..jgn sia2kannya..fikir lah sebaik2nya.

No comments:

Post a Comment

Lagu-lagu Penyejuk Jiwa...

MusicPlaylist