Friday, July 2, 2010

MELAHIRKAN ZURIAT YANG BIJAK..NAK TAU..BACA..

Salam buat semua..

Hai-hai..Kaknik dahulukan dengan doa..Ya Allah,aku berlindung kepada-Mu dari rasa lemah dan malas,dari bakhil dan kedekut,dari hati yg keras dan kelalaian,dari kemiskinan,kekerdilan serta kehinaan.Aku berlindung kepada-Mu dari kefakiran dan kekufuran,dari kefasikan dan perpecahan,dari kemunafikan,ingin terkenal dan riya'.Aku berlindung kepada-Mu dari tuli dan bisu,dari gila,dari kusta dan penyakit2 yg lain..Amin ya rabbal alamin.

Kaknik rasa semua orang semestinya menginginkan semua anak2nya tergolong dalam golongan yg bijak pandai..betul tak..?tapi semua tu bukannya senang untuk dicapai..ianya perlukan usaha yg gigih,bermula dari kecil lagi..bahkan dari dalam kandungan lagi.

Mari sama2 cuba satu produk iaitu Beautisleep..bila sudah dapat sesuatu yg baik..semestinya semua kerja berjalan dgn lancar.Otak pun dapat berfikir secara baik..yg bagus2 utk masa depan anak2, suami atau apa2 jer dalam hidup kita.

Khasnya buat ibu2 yg jadi peneraju utk kapal yg bakal menempuh lautan luas..utk mencorakkan masa depan anak2 juga menjaga rumahtangga.Yaa..jgn lepaskan peluang yg ada ini..cepat2 amalkan Beautisleep..jgn lah kita tewas di tengah laut yg samuderanya tak bertepi tu...betapa cantiknya ciptaan Allah.

Apa2 pun kita perlulah berusaha..usaha itu tangga kejayaan..sesungguhnya kejayaan yg luarbiasa itu bermula dari usaha yg juga luarbiasa..nak tau cuba..hehe..

So..jgn ketinggalan..tuan,puan,adik,kakak,pakcik,makcik dan sesiapa saja..cepat2 jom try la walaupun utk satu kali jah..gerenti tak rugi..dijamin puas hati..ini memang dari hati kaknik yg tulus..bukan rekaan semata-mata..sememangnya banyak produk di pasaran tau..jgn tertipu dgn seribu satu macam helahnya,tapi semuanya tak berbaloi.

Okey ya..kaknik syorkan cuba lah Beautisleep ni...memang best..memang bagus..memang power..setakat mana yaa..hehe..macam superman ke..nak tau t
ry laaa.

...P/s:didiklah semua zuriat kita dengan semua ilmu samada dunia atau akhirat..sesungguhnya kamu akan disoal oleh Allah di akhirat kelak..hanya dengan ilmu kita akan berjaya..Amin.

No comments:

Post a Comment

Lagu-lagu Penyejuk Jiwa...

MusicPlaylist