Sunday, June 27, 2010

BERAT BADAN SENTIASA STABIL..?

Salam semua...

Kita berjumpa lagi..Kaknik harapkan cuti sekolah baru2 ni meninggalkan seribu kenangan manis kepada adik2 semua.Sekarang kita sudah kembali ke alam persekolahan..jgn malas2 tau...!

Semoga adik2 dan kawan2 semua sentiasa diberkati dan dirahmati Allah.Tentu ada di antara kita yg sedang tekun mengulangkaji pelajaran utk menempuh peperiksaan penting bukan..?apa2 pun Kaknik doakan semoga dapat yg terbaik yaa.

Oh yaa...Kaknik syorkan supaya kita semestinya menjaga berat badan,tak soh dok susah hati...berat badan akan stabil dgn Beautisleep.Yaa...cubalah baru tau ok..jgn dok risau tak tentu hala...yg gemuk ke,yg berisi ke,yg macam belon ke...semuanya boleh dikawal dgn Beautisleep.

Kebanyakan sesiapa saja yg mengamalkan Beautisleep,tidak akan jadi gemuk atau berisi..maintain le.Tapi jgn dok sumbat macam2 pulak..makan tu kena jaga le ye..Kaknik nasihat la ni...tapi kalau nak makan tu..biarlah berpada2...jgn kira nak cekik jer..nanti tercekik kan baru terbeliak...haha

Tapi sesiapa saja...samada kecil ke,besar ke,tua ke,muda ke..sesiapa saja yg rasa badannya besar..macam guni beras ke..apa ke..jom cepat2 makan Beautisleep..ia adalah sejenis pemakanan sahaja...tak soh dok takut,tiada kesan buruk lah.

Kalau nak tau...cubalah sendiri...dijamin puas hati...apa yg kita korbankan utk diri sendiri akan berbaloi2...sayangi diri kita dahulu..barulah kita dapat menyayangi saudara kita sepertimana kita menyayangi diri kita sendiri.

Okey...jgn lupa pesan Kaknik..cepat2...oder Beautisleep..nanti habis stok..kan..cepat2 jgn lambat tau..nanti keretapi tinggal..haha

....P/s..tips dari kaknik...tekanan juga boleh mmenyumbang kepada kegemukan..amalkan cara hidup yg sihat..suka baca Al-Quran,zikir dan solat..InsaAllah berjaya...tapi jgn lupa ambil BEAUTISLEEP...!TATA

No comments:

Post a Comment

Lagu-lagu Penyejuk Jiwa...

MusicPlaylist