Sunday, June 6, 2010

ANGIN DALAM BADAN BOLEH DIHILANGKAN DENGAN...NAK TAU MARI BACA...

Hai-hai semua...harapan Kaknik semuga aman bahagia selamanya, dunia juga akhirat yaa..dan buat adik2 tersayang selamat menikmati percutian sekolah anda..jangan lupa kat buku tau..walaupun cuti belek buku gak yaa.

Sesungguhnya segala puji-pujian yg tidak terhingga kpd Allah yg mencipta dan mentadbir sekalian alam.

Setiap org di dunia ni tidak sama...masing2 ada kelebihan dan kelemahan masing2.Tetapi kelemahan2 itu dpt kita atasi dgn adanya good product.

Kadang2 bila kita makan petai,terung,pulut dan benda2 sejuk badan kita rasa segah.Itu adalah kerana ada angin di dlm kita.Apalagi bagi ibu2 yg bersalin dan ada ramai anak.

Di sini Kaknik ada satu good pruduct utk hilangkan angin dlm badan...anda semua memang kenal apa produk tu...namaya Beautisleep.

Kita hanya perlu makan 1 biji Beautisleep saja.Dimakan mlm 1 jam sebelum tidur dan 1 jam selepas makan.Jika nak jimat cost,kita selang seli kpd 1 biji selang 2 hari baru dimakan lagi.

JIka dulu Kaknik akan rasa segah jika makan petai,nangka,pulut..tambahan pulak menjelang hariraya mesti ada ketupat kan..iaitu benda2 yg angin..hehe..maksud Kaknik angin dlm badan.BUkannya angin yg bertiup kat luar tu...jgn ingat angin ribut taufan pulak..hehe.

Tapi sekarang tidak lagi..setelah Kaknik amalkan Beautisleep.Makanlah apa pun tak apa..tak soh dok takut..tak jadi segah dlm badan dah...wei..rupanyanya Beautisleep bagus utk penyakit angin.

Oleh itu,cepat2 oder Beautisleep..kita akan rasa selesa dgn Beautisleep..tak ada angin lagi..so we are feel so good...Beautisleep is very good product..must try..you can get best result.

Okey..bubye yea..dari Kaknik.
Jgn lupa ziarah2 le kat blok Kaknik lagi tau..timakaseh..sayonara..

No comments:

Post a Comment

Lagu-lagu Penyejuk Jiwa...

MusicPlaylist