Friday, June 18, 2010

MENGURANGKAN SEMBELIT DENGAN BEAUTISLEEP

Salam semua...

Kini kita berjumpa lagi..Kaknik harap semua kawan2 sihat walafiat yaa..selamat bercuti semoga cuti2 kawan2 semua indah dan ceria.

Walaupun bercuti jgn lupa dgn tugas kawan2 semua.Jangan lupa kita sebagai khalifah di bumi Allah ini ada tanggungjawab pada agama,anak2...bagi ibu2 ada tanggungjawab utk rumahtangga jugak yaa...so pastikan kita semua sihat walafiat..barulah semua keja bereh..kan..!

Jgn lupa minum banyak air putih atau air masak yaa..Kaknik syorkan banyak makan buah2an dan sayur2an.Kurangkan makan daging atau makanan yg liat atau lambat hadam yaa..ini boleh mengakibatkan sembelit..kurang baik utk usus kita ya kawan2 semua.

Tapi di sini Kaknik syorkan satu produk utk kurangkan sembelit...iaitu Beautisleep.CUbalah Beautisleep..jgnlah kita duk sayang duit.Kita sayang duit atau sayang diri kita sendiri..jika sayang diri sendiri ..berkorbanlah utk itu..jika jawapannya tak..kaknik pun tak tau..fikir le sendiri yea..

Jangan cakap saja..cepat2 oder Beautisleep.Ia boleh merawat sel2 yg rosak dan menguatkan organ2 dalam badan kia nih..apa2 pun kita mesti yakin dgn apa yg kita lakukan..jgn takut tau tuan2,puan2,adik2 dan kakak2..atau sesiapa saja yaa..must try ..

Kaknik nak oyat..Beautisleep ni memberi kita tenaga,kita rasa sihat walafiat..Nak tau ke..ini adalah cara yg benar2 efektif,selamat dan tiada kesan sampingan pada masa depan..masa silam tak soh duk fikir lagi..jgn pandang ke belakang tau..nanti naya..hehe..

DEngar lah apa yg Kaknik cakap ni..jgn dengar saja ..kalu boleh cuba ikut tau..dan cubalah sendiri..baru kita semua tau keajaibannya..dan itu semua dgn izin Allah...cepat2 oder Beautisleep..kesihatan hari esok bermula dari hari nie..betul tak..?

Okey laa..sampai di sini dulu..dari Kaknik..selamat mencuba..jgn tak cuba..rugiii sangaaat..!

Tunggu Kaknik lagi yeaa..sayang semua..Wassalam..
Jgn lupa ziarah Kaknik di sini lagi yaa.

No comments:

Post a Comment

Lagu-lagu Penyejuk Jiwa...

MusicPlaylist