Saturday, June 19, 2010

HAPPY FATHER'S DAY

Hai-hai..dok wa gapo semua tu..sihat2 ke..?

Harap2nya sihat walafiat di hari yang bahagia ini..jangan lupa tau hari ini adalah Hari Bapa.

Kaknik ucapkan Selamat Hari Bapa atau Happy Father's Day..khasnya utk para bapa samada muda,sedikit berumur atau bagi warga emas.Hargailah orang yg telah menjaga kita,memberi kita kehidupan utk jadi manusia yg berguna..sekarang dan selamanya..jadi manusia lah senang..kalau bukan manusia apa agaknya..hehe..apa yg baik tu dari Allah..yg tak baik tu adalah dari kesilapan kita sdn..betul ke...?

Tak lupa juga ya Kaknik mengingatkan untuk diri Kaknik sendiri..baru sekejap tadi Kaknik mengucapkan Selamat Hari Bapa to my dad..he's not here..at Kelantan..I love you very much..sesungguhnya kasih bapa kasih sejati...sepanjang hayat..tidak boleh ditukar ganti...dulu,kini dan forever..

Jadi..sempena Hari Bapa ni..kita sebagai anak boleh tolong nasihatkan bapa2 yg merokok tu..tolong berhenti merokok tau..tapi nasihat Kaknik tegurlah selembut yg boleh..nanti kecil hati pulak yee.Protecur100 boleh membantu bapa2 kita semua..adakah anda tahu..?

Hadiahkan bapa dgn good suplement seperti Beautisleep,Protecur100 dan Neibac5...semua ni sangat baik utk bagi kita sihat lah..luar jugak dalam yaa.

Mencegah dahulu adalah jauh lebih baik dari kita merawatnya apabila sudah dijangkiti dan dihinggapi penyakit2 yg merbahaya...masa tu kita sanggup berhabisan banyak duit asalkan boleh sembuh..tapi apa guna...kalau dah terlambat..menyesal tiada gunanya lagi.Apa ore Kel kata jerit air mata darah kalipun tok guno doh..huhu..

Jadi apalah salahnya sebagai membalas jasa bapa yg tidak jemu bermandi peluh mencari rezeki...aduhhh..!penatnya setiap hari keluar pergi kerja..kan baik kalau boleh dok goyang kaki jer..tapi duitnya berlambak..tak habis nak makan..mungkin itulah isihati bapa kita yaaa.

Kita surprise kan bapa kita dgn produk2 ini..Kaknik rasanya tentu hepi bapa tu yaaa..senyumnya sampai ke telinga agaknya.
Okey..jadi cepat2 oder untuk bapa yg kita semua sangaaat sayangi.

Ada promosi hebat utk Happy Father's Day tau..
SEmpena hari bapa sesiapa yg beli Neibac5 1 btl besar dpt free 1btl kecil.
Panas-panas...tumpang lalu..nak gi beli Neibac5 ni..hehe..

Okey laa dulu dari Kaknik...apa2pun bagilah sebanyaaak2 kasih sayang kita untuk bapa yaa...selagi hidup..jgn menyesal di belakang hari..things of that..?Kaknik minta diri dulu yaa..jumpa lagi...Love You All..

No comments:

Post a Comment

Lagu-lagu Penyejuk Jiwa...

MusicPlaylist